0

respondentów

0

marek

0

sektorów

Barometr. Jak i gdzie kupują Polacy?

Jest to cylkiczne badanie analizujące jakość relacji pomiędzy sklepami i ich klientami. W tym roku po raz pierwszy jest realizowane w Polsce, w poprzednich edycjach również w Francji – od 2015, we Włoszech – od 2016 oraz Belgii – od 2017.
Klienci sieci handlowych byli pytani jak czują się w sklepie i jak postrzegają robienie w nim zakupów. Badanie nie analizuje udziałów w rynku, czy podziału rynku, ale bada jak się czują się klienci danego sklepu, dokonująć w nim zakupów.
Jest to analiza odczuć zakupowych konsumenta.

CO BYŁO PODSTAWĄ BADANIA? 10 kluczowych wartości oczekiwań klientów

FINANSE

Korzystając z sklepu oszczędzasz pieniądze.

CZAS

Korzystając ze sklepu oszczędzasz czas.

POSZUKWANIA PRODUKTU

Korzystając ze sklepu znajdujesz wszystko, czego potrzebujesz.

OTRZYMYWANIE INFORMACJI

Korzystając ze sklepu znajdujesz wszystkie informacje, których potrzebujesz podczas zakupów.

BEZPIECZEŃSTWO

Korzystając ze sklepu czujesz się bezpiecznie i masz zaufanie do produktów.

SZACUNEK I ZAUFANIE

Korzystając z tego sklepu czujesz się szanowany/a i masz do niego zaufanie.

WYMIANA INFORMACJI

Korzystając z tego sklepu możesz wymieniać informacje z innymi klientami lub nawet z producentami.

PRZYJEMNE SPĘDZANIE CZASU

Korzystając z tego sklepu przeżywasz miło czas.

POMOC

Sklep towarzyszy ci i pomaga podczas zakupów.

ODPOWIEDZIALMNOŚĆ I WARTOŚCI

Jest to sklep odpowiedzialny, który ma określone wartości.

DLACZEGO TE WARTOŚCI?

Studium tych 10 wskaźników relacji pomiędzy Klientem a sklepem, pomaga nam umieścić oczekiwania klientów na matrycy oczekiwań.
Daje to sieciom handlowym możliwość analizy jakości stosunku zależności między konsumentem a sklepem.

JAKIE SEKTORY BYŁY BADANE?

SPOŻYWCZA

ODZIEŹOWA

RTV/AGD

KOSMETYCZNA

SPORTOWA

CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ?

Address:
Altavia Polska ul. Spokojna 5 01-044 Warszawa
Phone:
(+48) 22 315 25 00
Email:
office@altavia.pl
Nie znaleziono żadnych pól.