0

respondentów

0

marek

0

sektorów

Jak i gdzie kupują Polacy?

Jest to cykliczne badanie analizujące jakość relacji pomiędzy sklepami i ich klientami. W ubiegłym roku po raz pierwszy zrealizowane w Polsce, w poprzednich edycjach również we Francji – od 2015, we Włoszech – od 2016 oraz w Belgii – od 2017. Klienci sieci handlowych byli pytani jak czują się w sklepie i jak postrzegają robienie w nim zakupów. Badanie nie analizuje udziałów w rynku czy podziału rynku, ale bada jak czują się klienci danego sklepu, dokonując w nim zakupów.

CO BYŁO PODSTAWĄ BADANIA? 10 kluczowych wartości oczekiwań klientów

POMOC

Kupując w sklepie, oszczędzasz pieniądze.

CZAS

Korzystając ze sklepu oszczędzasz czas.

POSZUKWANIA PRODUKTU

Korzystając ze sklepu znajdujesz wszystko, czego potrzebujesz.

OTRZYMYWANIE INFORMACJI

Korzystając ze sklepu znajdujesz wszystkie informacje, których potrzebujesz podczas zakupów.

BEZPIECZEŃSTWO

Korzystając ze sklepu czujesz się bezpiecznie i masz zaufanie do produktów.

SZACUNEK I ZAUFANIE

Korzystając z tego sklepu czujesz się szanowany/a i masz do niego zaufanie.

WYMIANA INFORMACJI

Korzystając z tego sklepu możesz wymieniać informacje z innymi klientami lub nawet z producentami.

PRZYJEMNE SPĘDZANIE CZASU

Korzystając z tego sklepu przeżywasz miło czas.

POMOC

Sklep towarzyszy ci i pomaga podczas zakupów.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ I WARTOŚCI

Jest to sklep odpowiedzialny, który ma określone wartości.

DLACZEGO TE WARTOŚCI?

Studium tych 10 wskaźników relacji pomiędzy Klientem a sklepem, pomaga nam umieścić oczekiwania klientów na matrycy oczekiwań.
Daje to sieciom handlowym możliwość analizy jakości stosunku zależności między konsumentem a sklepem.

JAKIE SEKTORY BYŁY BADANE?

KOSMETYCZNE

RTV/AGD

ODZIEŻOWE

SPOŻYWCZE

SPORTOWE